Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Μεγάλες καθυστερήσεις στις συνδέσεις αποχέτευσης


Καλημέρα σας κύριοι
εκτός απο το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθίσεων στην περιοχή του Αγίου Θωμά που έχετε κινήσει πολύ σωστά με την μελέτη και το προσχέδιο που ανακοινώθηκε πρόσφατα,θα ήθελα σήμερα να θίξω και το θέμα της σύνδεσης στους αγωγούς αποχέτευσης στην ίδια περιοχή.
Εχω κάνει αίτηση για την σύνδεση του σπιτιού μου απο τον Μάϊο 2011,σχεδόν πριν 7 μήνες,μέχρι σήμερα πληρώνω 103,00 € το μήνα (μέχρι τωρα περίπου 700,00 €) και ακόμα τίποτα.
Μίλησα με την τεχνική υπηρεσία του δήμου και μου είπαν με το νεο χρόνο....και θα δούμε...μπορεί μέχρι τον ...Μάρτιο κτλ.
Μου είπαν επίσης οτι εκκρεμμούν πολλές αιτήσεις,ο δήμος δεν έχει εργολαβία ,χρήματα κτλ αλλά τα χρήματα της σύνδεσης τα εχω είδη πληρώσει και με το παραπάνω,διότι κόστιζε 600,00 € περίπου και εχω καταβάλει 700,00 €.
Νομίζετε οτι μπορεί να γίνει κάτι ?
Πληροφοριακά σας λέω οτι μέχρι σήμερα εκτός απο τη μηνιαία δόση στο δήμο για την .... σύνδεση πληρώνω και σε τακτικά χρονικά διαστήματα και το κόστος της εκκένωσης σε βιτιοφόρο.
Ευχαριστω πολυ για το χρόνο σας.
Β.Κρινής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου